در حال بارگذاری ...
شنبه 25 اسفند 1403

مسئول امور اداری

معرفی

سرکار خانم ف سبحانیان

سمت : کارشناس مسئول امور اداری و پشتیبانی  دانشکده

تحصیلات : کارشناسی ارشد مدیریت مالی

تلفن تماس :

03155511010 داخلی 2220

 

شرح وظایف مسئول امور اداری :

 

- صدور احکام کارگزینی سالانه

- صدور حکم برقراری و کسر حق اولاد

- صدور حکم پایه های استحقاقی و تشویقی  و صدور حکم انتصابات کارکنان

-  پیگیری و انجام مکاتبات مربوط به استخدام و نقل وانتقالات  ، ابلاغ ها ، مجوز  ادامه تحصیل  ودرخواست صدور مجوز اعمال مدرک تحصیلی کارکنان  و مکاتبات مربوط به تاییدیه تحصیلی و استعلام مدرک کارکنان اداری

- بررسی ارتقا رتبه همکاران و صدور حکم مربوطه

-  ارسال لیست  مشمولین حق مهدکودک و بررسی آن به امور مالی مرکز

- انجام محاسبات و بررسی پرونده  بازنشستگی  کارکنان و پیگیری آن با سازمان بازنشستگی استان اصفهان و امور پرداخت پاداش و سنوات و مرخصی همکاران

- امور مربوط به برقراری حقوق بازنشستگان و وراث متوفیان

- هماهنگی امور مربوط به اعضای هیات علمی ، غیرهات علمی ونیروهای پیمانی و قراردادی بصورت مکاتبه ای و تلفنی با سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای و همچنین هماهنگی با مرکز  استانی

- بارگزاری مدارک کارکنان جهت تبدیل وضعیت در سامانه کارمند ایران

-  وارد کردن اطلاعات همکاران در سامانه hes

- بایگانی کلیه مدارک همکاران در پرونده پرسنلی

-  انجام استعلام  درخواست  تاییدیه های تحصیلی و ریزنمرات اساتید حق التدریس  مدعو از مراکز دانشگاهی

-  ارائه گزارش و اطلاعات درخواستی ازطرف سازمان مرکز ی دانشگاه فنی وحرفه ای در قسمت پیشخوان و انجام آمار درخواستی